Zoeken

Vul uw zoekwoord in
zoeken

Projectmedewerkers

De volgende medewerkers participeerden in dit project.

Nieuwsbrief

Bent u in dienst van een gemeente en werkt u in het gemeentelijke sociale domein? Dan kunt u zich gratis abonneren op onze nieuwsbrief. Vul hieronder uw e-mailadres in!

aanmelden

Projectondersteuning afdeling bedrijfsvoering

Voor de periode van 1 januari tot en met 31 juli 2018 heeft de gemeente Huizen Nautus ondersteuning gevraagd bij het doorontwikkelen van het Digitaal Sociaal Plein, de informatievoorziening, het zaakgericht werken en het adviseren bij projectmatig werken.

De gemeente Huizen is vanaf oktober 2017 bezig geweest met het realiseren van het Digitaal Sociaal Plein, het invoeren van het zaakgericht werken, het ondersteunen van projecten op het gebied van bedrijfsvoering en het ondersteunen van gemeente brede projecten (HBEL-gemeenten). In 2018 moet er een doorontwikkeling plaatsvinden van het Digitaal Sociaal Plein en het zaakgericht werken. Eveneens is Nautus gevraagd om ondersteuning te bieden aan teamleiders bij projectmatig werken.

Resultaat:
Het resultaat is het ondersteunen van verschillende projecten van de afdeling bedrijfsvoering bij de gemeente Huizen. Concreet betekent dit de volgende activiteiten:

  • Het borgen van het Digitaal Sociaal Plein in de dienstverlening van de HBEL-gemeenten;
  • Het zaakgericht werken borgen in de werkwijze van de uitvoering;
  • Het ondersteunen en begeleiden van afdelingshoofden bij het procesmatig werken met procestekeningen.
Rol adviseur Lotte Haan en Manon Tijssen:
Lotte Haan (adviseur) en Manon Tijssen (junior adviseur) nemen vanuit Nautus deze opdracht op zich.

Informatie over Gemeente Huizen

Titel

Beschrijving met een overflow momenteel. Misschien moer er een max aantal tekens komen? 87

<- open voor meer info