28-08-2018

Een nieuw en fris Nautus

Vandaag lanceren wij onze nieuwe huisstijl. Al onze uitingen zijn vanaf nu herkenbaar aan een fris nieuw logo.

Vanaf 1 september starten we met eigen rubrieken waarmee je op een prikkelende en originele manier op de hoogte blijft van de ontwikkelingen in het sociaal domein. Zo introduceren we ‘Big Data Donderdag’: een blog met interessante cijfers op het werkgebied, ‘Broodje Beleid’: een wekelijkse kennisquiz over wijzigingen in het sociaal domein en ‘Nautus Streetview’ waarin we inwoners interviewen over de behoeften, frustraties en positieve ervaringen met gemeenten.

Meer nieuws

Naar een ‘beschermd thuis’: hoe (!) dan?

Vernieuwde klantreis

Bevlogen en betrokken, van begin tot eind. Dat kenmerkt onze...

Challenge levert nieuwe werkplekken voor Nieuwegeiners op

De mannen van Groene Bouwhekken -de winnaars van de challenge-...

Persoonlijke ontwikkeling: professioneel adviseren bij de baak

Verandering teweeg brengen. Dat begint met het stellen van de...
Terug naar al ons nieuws