20-07-2018

Vernieuwde klantreis

Bevlogen en betrokken, van begin tot eind. Dat kenmerkt onze aanpak. Maar wat betekent dat eigenlijk? En vooral: hoe merken onze klanten dat? Afgelopen vrijdag werkten we aan een vernieuwde klantreis: de Nautus-aanpak. Hieronder delen we een kleine greep uit de vragen waarbij wij stil hebben staan.

Elke opdracht is anders

Elke opdracht vraagt dan ook om een andere aanpak. En levert een ander antwoord op. Hoe vind je de balans tussen herkenbaarheid en een unieke aanpak die bij de vraag van de opdrachtgever past?

Elke adviseur is uniek en heeft eigen talenten

We zetten dan ook de best passende adviseur in voor het oplossen van vragen van gemeenten. Maar waar ligt de balans tussen eigen professionele vrijheid en een gedegen Nautus-aanpak?

We gaan voor impact

En we denken dat dit ons alleen lukt door innig samen te werken met gemeentelijke professionals. Dat betekent dat we elkaar vaak alleen op vrijdag ontmoeten. Hoe zorgen we toch voor continue kwaliteit? En wat is kwaliteit?

Meer nieuws

Hebben de twee kapiteins nu dan echt de koers bepaald?

Begin maart gooide minister Hugo de Jonge de knuppel in...

MKBA: een wapen in de strijd voor beter beleid

In deze rubriek geven we praktische werktips en inspiratie mee...

De weg naar data-gedreven beleidsvorming

4.675.968.000. Zomaar een willekeurig getal? Nee. Het is het aantal...

Praktijkpraat: is de ‘basisbaan’ van Buma de oplossing?

CDA-leider Buma pleitte onlangs voor een ‘basisbaan’ om meer mensen...
Terug naar al ons nieuws