20-07-2018

Vernieuwde klantreis

Bevlogen en betrokken, van begin tot eind. Dat kenmerkt onze aanpak. Maar wat betekent dat eigenlijk? En vooral: hoe merken onze klanten dat? Afgelopen vrijdag werkten we aan een vernieuwde klantreis: de Nautus-aanpak. Hieronder delen we een kleine greep uit de vragen waarbij wij stil hebben staan.

Elke opdracht is anders

Elke opdracht vraagt dan ook om een andere aanpak. En levert een ander antwoord op. Hoe vind je de balans tussen herkenbaarheid en een unieke aanpak die bij de vraag van de opdrachtgever past?

Elke adviseur is uniek en heeft eigen talenten

We zetten dan ook de best passende adviseur in voor het oplossen van vragen van gemeenten. Maar waar ligt de balans tussen eigen professionele vrijheid en een gedegen Nautus-aanpak?

We gaan voor impact

En we denken dat dit ons alleen lukt door innig samen te werken met gemeentelijke professionals. Dat betekent dat we elkaar vaak alleen op vrijdag ontmoeten. Hoe zorgen we toch voor continue kwaliteit? En wat is kwaliteit?

Meer nieuws

Brabantse gezelligheid bij Nautus

Larissa startte op 1 mei als junior adviseur bij Nautus....
Nautus Helpen

Red de mantelzorger!

Afgelopen week las ik in NRC een artikel met de...

Bestrijden van eenzaamheid: hoe pak je dat aan?

Er zijn talloze goedbedoelde initiatieven om eenzaamheid te bestrijden. Maar...
Zorgen over de zorg

Zorgen over de zorg

Het Sociaal Cultureel Planbureau (SCP) berichtte 28 juni jl. dat...
Terug naar al ons nieuws