20-07-2018

Vernieuwde klantreis

Bevlogen en betrokken, van begin tot eind. Dat kenmerkt onze aanpak. Maar wat betekent dat eigenlijk? En vooral: hoe merken onze klanten dat? Afgelopen vrijdag werkten we aan een vernieuwde klantreis: de Nautus-aanpak. Hieronder delen we een kleine greep uit de vragen waarbij wij stil hebben staan.

Elke opdracht is anders

Elke opdracht vraagt dan ook om een andere aanpak. En levert een ander antwoord op. Hoe vind je de balans tussen herkenbaarheid en een unieke aanpak die bij de vraag van de opdrachtgever past?

Elke adviseur is uniek en heeft eigen talenten

We zetten dan ook de best passende adviseur in voor het oplossen van vragen van gemeenten. Maar waar ligt de balans tussen eigen professionele vrijheid en een gedegen Nautus-aanpak?

We gaan voor impact

En we denken dat dit ons alleen lukt door innig samen te werken met gemeentelijke professionals. Dat betekent dat we elkaar vaak alleen op vrijdag ontmoeten. Hoe zorgen we toch voor continue kwaliteit? En wat is kwaliteit?

Meer nieuws

De wijkteambenadering nader bekeken

Onderzoek van het CPB naar de inzet van (wijk)teams in...

Inwonerparticipatie: wat vindt de inwoner daar eigenlijk van?

Nautus helpt gemeenten bij het doorvoeren van veranderingen binnen het...

Schuilt er een Nauturiaan in jou?

Zeewolde gaat voor integrale toegang in het sociaal domein

De transformatie in het sociaal domein staat hoog op de...
Terug naar al ons nieuws